کاریکاتوری جالب مربوط به سقوط دو هواپیما در ایران


6 نظر دهید:

سارا گفت...

سلام...
خوبی؟من نتونستم کاریکاتور رو ببینم
فکر کنم مشکل از طرف تو باشه
یه کاریش بکن
بای بای

ماني گفت...

سلام واقعا زحمت ميكشي دستت درد نكنه
من كه تعطيل كردم
آخه بخاطر قانون جرايم رايانه اي ترسيدم من 16 سال بيشتر ندارم ولي فعاليتم زباده

شهرام بیطار گفت...

سلام دوست خوبم . لینک تون رو از دنباله پیدا کردم . اگه اجازه بدین لینک تون میکنم توی بلاگ خودم . راستی کاریکاتور جالبی بود . هر چند مسأله خیلی تللخ تر از این حرفهاست




با درود و سپاس فراوان : شهرام

ماني گفت...

سلام
ميخوام بگم به روز كني سخت نيست ها...

ماني گفت...

سلام
ميخوام بگم به روز كني سخت نيست ها...

نسیم سرد گفت...

سلام مانی . من اهواز هستم . سربازم . امروز هم اومدم مرخصی . بعد ماه رمضون میام واسه آپ . شانس ما معافیت جدید دو برادری خورد بهمون . فعلا آموزشی رو میریم تا ببینیم بعد چی میشه .